Elektronisk påmelding


INFORMASJON

 

Elektronisk påmelding til gudstjenester, og etter hvert andre aktiviteter

Vi kan nå ta i bruk elektronisk påmelding til noen utvalgte gudstjenester, som en del av smittevernet. Det gir en tryggere situasjon med mindre kø rundt inngangsdørene til kirken. Du/dere ankommer kirken, du forteller hvem du er og hvor mange du har med deg, går inn og finner plass i benken.Det blir ingen penner, lister eller lapper som mange tar på.

Lenken til Påmelding kan du finne flere plasser på nettsiden. Det er to plasser der den alltid vil ligge, for arrangementer som har slik påmelding.

Alternativ-1  Du finner den på siden Påmeldinger. Her velger du gudstjenesten, eller arrangementet du ønsker.

Alternativ-2  Du finner den i kalenderen. Klikk på gudstjenesten og du kommer til beskrivelsen. Her vil du finne en lenke for påmelding.

Du er nå kommet deg til registrerings-siden.
Her må du fylle inn navn, mobilnr. og antall personer du eventuelt har med deg. Obligatoriske felt er mørkere og merket med *. Du kan også her se hvor mange ledige plasser det er igjen.
Antallet, det er de som kommer i tillegg til deg selv. Kommer dere flere, vil de bli ført opp som dine gjester. Klikk på Send og du får en bekreftelse på at påmeldingen er registrert. 
Du kan også få beskjed om at gruppen er full. Det vil si at du dessverre ikke får plass denne gangen.

Eksempel 1: Du vil gå alene. Du fyller bare ut Fornavn, Etternavn og mobilnr. 

Eksempel 2: Dere er fire stykker i din husstand som vil på gudstjenesten. 
Du fyller inn ditt Fornavn, Etternavn og mobilnr. Og setter tallet til 3 (3 i tillegg til deg selv).

Hvis du får problemer, tar du kontakt med kirkekontoret – i kontortiden. 
 

Tilbake